ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu

بسته بندی سیب زمینی‌ای که یاد آور مامان بزرگ های بلاروسی است!

بسته بندی سیب زمینی‌ای که یاد آور مامان بزرگ های بلاروسی است!

این یک بسته بندی معمولی سیب زمینی نیست!

 

شرکت طراحی و دیزاین(فبیولا برندینگ) این بسته بندی زیبا را طراحی کرده است . چیزی که این بسته بندی را خاص می‌سازد، نوع عکاسی آن از مامان بزرگ‌های بلاروسی است. این سیب زمینی‌ها، یک محصول با کیفیت بلاروسی هستند . هدف برند نشان دادن تلاش زیاد تولید کنندگان و ساخت تصویری از انتخاب بهترین محصول و رشد دادن آن است. ما هیچ شکی نداریم که این برند به عنوان یک برند ملی به حساب می‌آید، چرا که بلاروسی‌ها نه تنها برای عشق و علاقه شان به سیب زمینی معروف هستند بلکه تجربه، دانش و مهارت لازم را برای رشد و پرورش آن دارند. کاری که برای نسل‌های متفاوت یک سنت مقدس به‌حساب می‌آید.

 

 

 

نام برند به معنای فصل برداشت سیب زمینی است.

عکس گرفته شده به صورت سیاه سفید ، تصویر مامان بزرگی را در روستا نشان می‌دهد. مادربزرگ ها نماد سنت، تجربه، عشق و دانش هستند و در واقع این تصویر نشان دهنده‌ی اهداف برند است: دانش واقعی و صداقت. عکس توسط عکاس آژانس گرفته شده، اما جذابیتش به این دلیل است که در آن بازیگری وجود ندارد و در واقع از زنان بلاروس در حالت عادی زندگی روزمره‌شان عکاسی شده است. نام و تصویر مادربزرگ، در واقع سوگند برند به خوب بودن است. همچنین برای بهتر نشان دادن مهارت، اطلاعات بسیاری از جمله : ویژگی های مفید سیب زمینی، توصیه هایی برای پخت و پز و دستور غذاهای سنتی و ... در بسته بندی قرار داده شده است.

 

 

 

 

 

 

وجود عکس های سیاه و سفید در کنار رنگ های غنی بک‌گراند، نوعی تضاد و کنتراست ایجاد کرده است و باعث تشدید حس کیفیت برتر در مخاطب می‌شود. همچنین نام برند و شکل محصول سیب زمینی در قسمت سفید رنگ به صورت چاپ ( این گریو) و یا حک کردن اجرا شده است . تاثیر بصری بسته بندی به همراه تنوع رنگ و عکس باعث ایجاد تنوع در بسته بندی ها شد که این خود باعث جلب توجه مخاطب به این محصول در میان رقبایش گردید.

 

 

 

 

 

 

ترجمه: یکتا جبلی
منبع: www.thedieline.com

 

 

 

بازنشر در