ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu

موزه‌ی بسته‌بندی!

موزه‌ی بسته‌بندی!

هایپرمارکت‌ها و تمام فروشگاه‌های سراسر دنیا مانند گالری‌های دائمی انواع و گونه‌های مختلف بسته‌بندی هستند که برای بازدید از آنها نیازی به تهیه‌ی بلیت نیست. بازدید از این موزه‌ها رایگان است، البته به شرطی که با یک سبد پر از کالاهایی که برای بسته‌بندی‌های زیبایشان آنها را برداشته‌اید در صف صندوق قرار نگیرید!

این موزه‌ها به ما این فرصت را می‌دهند تا در حین بازدید، بسته‌بندی‌ها را بررسی کنیم و با مطالعه بر روی آنها چیزهای زیادی را بیاموزیم. حتی می‌توانیم آثار موجود در این موزه‌ها را خریداری و به منزل و یا محل کارمان ببریم تا همیشه جلوی چشمانمان باشند. شاید اغلب ما طراحان تجربه‌ی گرفتن عکس از بسته‌بندی‌های مورد علاقه‌مان را داشتیم و هراز چندگاهی به آنها مراجعه می‌کنیم تا باز هم ببینیمشان!

آنچه که در ادامه می‌بینید، بسته‌بندی‌های مورد علاقه‌ی یکتا است که به گفته‌ی خودش بعضی از آنها از لحاظ تکنیک اجرایی و برخی دیگر از دیدگاه خلاقیت و متریال مصرفی برایش جذاب بوده است.

البته شما هم می‌توانید با ارسال بسته بندی های مورد علاقه تان در طی سفر، خرید و ... تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای این کار شما کافی است تا  تصاویرتان را به همراه مشخصات فردی و محل بازدید به  آدرس ایمیل info@basteha.com ارسال کنید. بهتر است که در هنگام عکاسی بسته‌بندی را در دست خود نگاه دارید و از وجوه مختلف آن عکاسی کنید.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

البته شما هم می‌توانید با ارسال بسته بندی های مورد علاقه تان در طی سفر، خرید و ... تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای این کار شما کافی است تا  تصاویرتان را به همراه مشخصات فردی و محل بازدید به  آدرس ایمیل info@basteha.com ارسال کنید. بهتر است که در هنگام عکاسی بسته‌بندی را در دست خود نگاه دارید و از وجوه مختلف آن عکاسی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازنشر در