ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu

فــراخوان‌های طـــراحی بستــه‌بنـدی محصولات کــاله

 

در دنیای امروزی ارائه‌ی یک محصول خوب ، تنها وابسته به کیفیت خود محصول نیست و عوامل متعددی در فروش آن دخالت می‌کنند که می‌توان از آن به تجربه مشتری یاد کرد؛ تجربه‌ای که به طور قطع، بخشی از آن وابسته به نحوه‌ی بسته‌بندی و دیزاین آن است.

در راستای حمایت از خلاقیت و تولید ملی، شرکت کاله در یک همکاری مشترک، با برخورداری از خدمات وب‌سایت بسته ها آغاز به برگزاری فراخوان‌های طراحی بسته بندی کرده‌است. در این فراخوان‌ها که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، صورت مساله‌هایی از طرف کاله مطرح شده که تمام طراحان متخصص مستقل، استودیوهای طراحی و دانشجویان با استعداد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بسته‌ها و پس از مطالعه شرایط و دریافت فایل‌های مربوطه در آنها شرکت کرده و راه حل‌های طراحی خود را به ما ارائه نمایند.

آثار ارسالی مورد بررسی مشترک (کاله و وب‌سایت بسته‌ها) قرار گرفته و در بازه‌ی زمانی مشخص شده در متن فراخوان یک اثر به عنوان برگزیده معرفی و پس از پرداخت دستمزد در نظر گرفته شده (در متن هر فراخوان) به طراح، از آن به صورت تجاری استفاده می‌شود.

هدف از برگزاری این فراخوان‌ها شناسایی طراحانی خلاق است تا بتوان با همکاری متقابل و استفاده از توانایی‌های آنها محصولات مرغوبِ با کیفیت را همراه با لباسی فاخر و شایسته‌ی مصرف کننده ایرانی به بازار عرضه کرد.

 

لطفا برای اطلاع از شرایط فراخوان به بخش فراخوان‌ها در وب سایت بسته‌ها مراجعه نمایید.

بازنشر در