ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu

فراخوان اولین جایزه جهانی دیجی‌کالا پرایز منتشر شد.

 

 

 

دیجی‌کالا بزرگترین مجموعه‌ی e-commerce در ایران است و روزانه هزاران بسته را برای مشتریان ارسال می‌کند و در لیست پر مصرف‌ترین و پرکاربردترین بسته‌بندی‌ها در ایران قرار دارد. به همین جهت اولین دوره‌ی برگزاری جایزه‌ی جهانی دیجی‌کاا پرایز به موضوع دیزاین بسته‌بندی اختصاص پیدا کرده است.

 

 

 

دیجی‌ کالا مجموعه‌ی جوان و نوآوری است که باور دارد برای ارائه‌ی راه‌حل‌های خلاق و منحصر‌به فرد در هر موضوعی باید از متخصصین خوش‌فکر و باتجربه بهره بگیرد. با همین باور و پس از برگزاری جلسات متعدد ‌هم‌اندیشی و بررسی تمام ابعاد و ویژه‌گی‌های موثر در بسته‌بندی (مانند: متریال و مواد مصرفی، ساختار کلی، ابعاد و اندازه‌ها، پایداری و مسائل زیست‌محیطی، عملکرد بسته‌بندی در جایگاه یک رسانه‌ی قدرتمند، تجربه‌ی کاربری و ارتباط حسی با مخاطب، توسعه ی محبوبیت و جایگاه برند، معرفی ارزش‌ها و مسئولیت‌های برند، کاربردها و موارد خاص و …) اولین فراخوان جایزه‌ی جهانی دیجی‌ کالا پرایز را به موضوع ” بسته‌بندی‌ دیجی‌کالا و تجربه‌ی مصرف‌کننده” با هدف ایجاد حسی مطلوب و خوش‌آیند در مخاطبانش اختصاص داده است.

 

 

 

 

تمامی آثار شرکت‌کنندگان در این فراخوان توسط ۳ داور خارجی و ۳ داور ایرانی با تخصص‌های مختلف به صورت آنلاین داوری و قضاوت می‌شوند. تمام استودیوهای دیزاین، دیزاینرهای مستقل، دانشجویان و دیگر علاقه‌مندان به طراحی بسته‌بندی می‌توانند به صورت “رایگان” در این رقابت بزرگ شرکت کرده و شانس خود را برای برنده‌شدن یکی از جوایز این مسابقه امتحان کنند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این فراخوان به وب‌سایت www.digikalaprize.com مراجعه کنید. 

 

پایان مهلت ثبت‌نام و شرکت در مسابقه: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

 

 

 

 

بازنشر در