ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu

برندگان سال 2016 مسابقه The Dieline Awards (بخش دوم)

بخش: نوشیدنی های بدون الکل

- نفراول: بسته قابل حمل کوکتل   |   طراحی شده توسط: W & P DESIGN

بسته ی حمل کوکتل حاصل همکاری  an online magazine، PUNCH،the Brooklyn-based food and beverage design company،W&P Design یک مجله ی آنلاین در زمینه نوشیدنی ها، است.  هدف این بسته تجربه کوکتل در پرواز است و در این بسته مواد مورد نیاز مخلوط کردن دو طعم متفاوت وجود دارد که تا به امروز، ۴ نوع مختلف شامل : Gin & Tonic Moscow Mule ، Champagne Cocktail وجود داشته است.

بیشتر بدانید...

نفردوم : SIS  | طراحی شده توسط: BACKBONE BRANDING

کار کردن در قاعده ی تقلید زیستی( الهام از طبیعت ) دیزاینر را به سمت مهمی از گیاه (مادگی گیاه) برای ایده ی فرم و شکل بطری آب میوه ها سوق میدهد.

بیشتر بدانید...

- نفرسوم: SEEDLIP  |   طراحی شده توسط: PEARLFISHER

Pearlfisher اولین نوشیدنی تقطیرشده ی بدون الکل spirit, Seedlip را ایجاد کرده است. در بازارنوشیدنی که پر از نوشیدنی های شیرین و الکلی است ، Seedlip اولین در نوع خودش است و به نوعی پیچیده و هنر-صنعت محور است و با همه ی اینها بدون الکل است.

بیشتر بدانید...


بخش: نوشیدنی مالت و تنباکو

- نفراول: FORT POINT BEER COMPANY  |  طراحی شده توسط:MANUAL

این برند در سال 2013 توسط برادران the Catalana brothers  تاسیس شد، این شرکت یک شرکت تولید کننده نوشیدنی در سان فرانسیسکو است . ماموریت آن ها تولید نوشیدنی هایی متعادل و متفکرانه به سبک سنتی است ، اگرچه آن ها محدود نیستند.

بیشتر بدانید ...

- نفردوم:  EASTLAKE CRAFT BREWERY   | طراحی شده توسط: RICE CREATIVE

Ryan Pitman راننده اتوبوس Minnesota بود. وی در ساخت و آمیختن نوشیدنی ها بسیار متبحر بود. رویای او زمانی به حقیقت پیوست که او با فضای مناسبی برای ادامه کارش در قلب شهر Minneapolis مواجه شد. در این بسته ها Ryan Pitman تجربیات و هدف خودش را از آمیختن نوشیدنی ها با طعم های عجیب غریب، با ما درمیان گذاشت.

بیشتر بدانید ...

- نفرسوم:  LAUDUM   |  طراحی شده توسط:  LAVERNIA CINFUEGOS

LAUDUM جمع  Laus میباشد، کلمه ای لاتین به معنی ستایش، شکوه، شهرت . برای همچین نام لاتین کلاسیکی با ریشه های رومی ، نیاز به دیزاین بطری ای با تاثیر از ستون های دوره ی LONIC و Corinthianf و تاثیر از کاراکتر معماری روم باستان بود.  رابطه ی بین صنعت انگورگیری و معبد، قدمت آن ها است. ستون قسمتی از معبد است و آن را به سوی آسمان بالا میبرد و درواقع این تاریخ و هنر است همانند این صنعت.

بیشتر بدانید ...

 


بخش:  بهداشتی، آرایشی، عطر، مد

- نفراول: MARC JACOBS KISS POP   |  طراحی شده توسط:  ESTABLISHED

شرکت طراحی Established برای برند Marc Jacobs Beauty یک مجموعه ی باحال جدید طراحی کرده است .  این مجموعه شامل مداد چشم براق ، رژ لب و کرم پودر است. الهام اصلی از شرکت Marc Jacobs Beauty و فرم مداد رنگی گرفته شده است و در واقع راه بامزه ای را برای گذاشتن رنگ ها بر صورت شما اختراع کرده است.

بیشتر بدانید ...

- نفردوم: GENOSHOPHY-DISCOVER YOURSELF   | طراحی شده توسط:  KM CREATIVE

GENOSOPHY( خودت را کشف کن) نام یک سرویس ارايه دهنده خدمات genomic یا ژنتیکی است که توسط شرکت EMBIODIAGNOSTIKI در یونان اداره میشود .هدف این سرویس بهبود سلامت از طریق به کارگیری دانش و تکنولوژی اخیر در زمینه ی تنوع ژنتیکی و تغییرات اپی ژنتیک است.

بیشتر بدانید ...

- نفرسوم:  BIC SOCKS  | طراحی شده توسط:  MOUSEGRAPHICS

مشتری ما یک شرکت معروف با یک برندی قوی بود. ما باید تصاویرشان را از طریق بسته بندی به روز کرده و  با یک ایده ی هوشمندانه محصولاتشان را با کارکردهای متفاوت متحد و یکسان میکردیم.

بیشتر بدانید ...

 


بخش: مراقبت شخصی

- نفراول: DUO CONDOMS   |  طراحی شده توسط:  MOUSEGRAPHICS

ما برای نیاز مشتری، میبایست زبان جدید ارتباطات بر اساس آیکون ها ، میانبرها، سمبل ها ، پیام های فشرده ، رمزی کردن و اصطلاحات مدرن که مناسب همه ی مارکت های بین المللی باشد را مرور میکردیم. همچنین  احترام به فرهنگ ها، مذاهب و حساسیت های اجتماعی نیز بخشی از توجهات ما بود.

بیشتر بدانید ...

- نفردوم:BARE  |  طراحی شده توسط: DEPOT CREATIVE PTY LTD

این پروژه برای بوجود آوردن طیف منحصر بفردی از سرم های گیاهی صورت با تمرکز بر نشان دادن منبع اصلی گیاهی ،است.راه حل این امر یک نقطه تفاوت قوی ایجاد کرد و بطری نمادین آن راه حلی برای سیستم های پخش شد.

بیشتر بدانید ...

- نفرسوم:  EO BEAUTY & HEALTH PACKAGE  |  طراحی شده توسط: STUDIO 10 DESIGN

محصولات زیبایی EO همگی دست ساز و برگرفته از طبیعت هستند. ما صابون زیبایی را که یکی از محصولات اصلی آن هاست طراحی کردیم.از آنجاییکه محصولات آنها بدون رنگ های مصنوعی و مواد نگه دارنده است ما تصمیم گرفتیم دیزاینی شفاف و روشن بوجود آوریم تا این امر را نشان دهد.

بیشتر بدانید ...

 


بخش: خانه، باغ، حیوانات خانگی

- نفراول: HOLCIM AGROCAL  | طراحی شده توسط: Studio Sonda

Agrocal پودری کاملا طبیعی و دوستدار محیط زیست ،که حاوی منیزیم و کلسیم است و باعث باروری خاک و رشد سریع محصول میشود و طبیعتا محصول را افزایش میدهد. بعد از محصولات بسته بندی شده بزرگ برای کشاورزی، Holcim تصمیم گرفت که محصولاتش را به باغبانان شهری در بسته های ۴ کیلویی عرضه کند.

بیشتر بدانید ...

- نفر دوم:  PRECISION MOBILE - ARROWHEAD   |  طراحی شده توسط: TAIT DESIGN CO

The Precision Mobile یک مجسمه متحرک مخروطی شکل است که از جنس برنج و استیل ضد آب است. این نمونه به صورت هدف دار برای ساختمان ها ، هتل ها ، رستوران ها و آژانس های خلاقانه طراحی شده است . این مجسمه آرامش و پویایی خاصی در محلی که ما بازی ، زندگی و یا کار میکنیم بوجود می آورد.

بیشتر بدانید ...

- نفرسوم: SIMPLE VALUE  |  طراحی شده توسط: THE PARTNERS

شرکت Argos ، شرکتی پیشرو در فروش وسایل دیجیتالی در بریتانیاست.

۳۳۰۰۰ محصول ، ۵۳۰۰۰ خط تولید ، ۱۳۰ میلیون مشتری و ۸۴۰ فروشگاه در انگلیس

بیشتر بدانید ...


بخش: بازی، اسباب بازی، ورزش و تفریح

- نفر اول:  NIKE INFLATABLES 2015/2016 BASKETBALL AND SOCCER BALL REDESIGN  |  طراحی شده توسط: OIA GLOBAL

در سال  میلادی ۲۰۱۵ از میان تمام دعوت شدگان  برای رقابت طراحی تجهیزات NIKE شرکت طراحی OIA Global در Portland  انتخاب شد. این شرکت این طرح را برای توپ های این برند اجرا کرد و مجددا وجود بسته بندی که از سال ۲۰۰۷ در این برند مطرح شده بود را یادآوری کرد.

بیشتر بدانید ...

- نفردوم: VICTORINOX RESCUE TOOL  |  طراحی شده توسط:  METSA BOARD AMERICAS

شرکت Metsä Board Packaging Services برای محصول Victorinox یک اگرافیک خلاقانه واستراکچر طراحی کرد. همچنین شرکت طراحی به آنها کمک کرد که مستقیما با مراکز ارايه دهنده خدمات پیش از چاپ و چاپخانه ها ارتباط برقرارکنند و مشکلات بسته بندی را رفع نمایند. این بسته بندی در می ۲۰۱۵ چاپ شد و در جون ۲۰۱۵ استارت فروشش خورده شد.

بیشتر بدانید ...

- نفرسوم: TURBO FLYER PATTERN SERIES  |  طراحی شده توسط: TAIT DESIGN CO

سری هواپیمای The Turbo Flyer Pattern یک کالکشن الگوها و پترن های تاریخی از سراسر جهان است . این هواپیماها با الگوهای هنری ، تفاوت بین فرهنگ ها را با طرح های روی بال های خود تجلیل میکنند!

بیشتر بدانید ...

 


بخش: تکنولوژي، اداری، مدیا، ایده‌های شخصی

- نفراول: GOOGLE STORE PUZZLE PR BOX  |  طراحی شده توسط: STRUCTURAL GRAPHICS

ما این بسته ی فرستادنی را برای رویداد Unboxing Event گوگل طراحی کردیم و از آن برای ترویج محصولات و مغازه های جدید استفاده می شد. جعبه ها مانند یک پازل طراحی شده بودند که هر تکه یک محصول متفاوتی را حمل میکرد و برای افراد موثری که فیلم بسته را در یوتویوب میگذاشتند، ارسال شد .

بیشتر بدانید ...

نفردوم: THE CRUMBSIES  |  طراحی شده توسط: BUSY BUILDING

دیزاین برای هدیه کریسمس به سفارش آشپز Akis Petretzikis. با هدف نشان دادن کاراکتر آشپز با دیزاین و محتوا.

بیشتر بدانید ...

نفرسوم: 2016 FEDRIGONI CALENDER  |  طراحی شده توسط:  NIXON DESIGN

این تقویم ساخته شده از ۳۰ نوع کاغذ متفاوت است تا مخاطب را تشویق به ساخت کار دستی برای تاریخ های اختصاصی کند. ۳۶۶ روز در سال ۲۰۱۶ وجود دارد که هرروز رنگ مخصوص خود را دارد و تکرار نمیشود. صرف نظر از تاریخ، ویژگی های خاص این تقویم همیشگی است و این تنوع کاغذ و رنگ خود نوعی واکنش فیزیکی روزانه بوجود می آورد.

بیشتر بدانید ...

 

ترجمه شده از سایت : www.thedieline.com

ترجمه : یکتا جبلی

 

 

بازنشر در