ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu

با Backbone Branding آشنا شوید.

Backbone Branding استودیو برندینگ واقع در شهر ایروان،‌کشور ارمنستان می‌باشد که به صورت کاملا حرفه‌ای در زمینه بسته‌بندی فعالیت کرده و تا به حال جوایز بسیاری از مسابقات معتبر بین‌المللی ( مانند Pantawards , Thedieline )‌ را به دست آورده است. این استودیو با شعار « دیزاین، نشان دهنده ذات برند و زنده بودن آن است »‌ فعالیت کرده و خود را اینگونه معرفی می‌کنند:‌

ما یک استودیو خلاق برندینگ می باشیم که آماده ارائه‌ی خدمات به مشتریانی هستیم که به دنبال راه حل‌های فوق‌العاده‌ای برای کسب و کار خود هستند. برای ارائه‌ی همچین راه‌حل‌هایی، در ابتدا ما به طور عمیقی ارزشها و ذات برند را جستجو کرده و سپس برای آنها دیزاین تجویز می کنیم!‌ در واقع این تنها راهی است که می توان فراتر از دیزاین عمل کرد و به مصرف کنندگان برندی را ارائه داد که جذاب و مناسب باشد.

ما با برندهای برجسته‌ی جهان در حال رقابت هستیم و تا به حال جوایز بسیاری را به دست آورده‌ایم. اما جایزه هدف اصلی ما نیست!‌هر چند که جوایز کسب شده نشان دهنده‌ی میزان خلاقیت ما می‌باشند، اما آنها معنی فراتر از این دارند:

« آماده شدن برای چالشی بزرگتر ... »‌

در نهایت ، هیجان کار با مشتریان و برآمدن ازعهده‌ی مشکلات برندها به گونه‌ای که منجر به موفقیت آنها می‌شود، چیزی است که ما را هر روز صبح مشتاقانه بیدار می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با این استودیو به اینجا مراجعه نمایید.

ترجمه: یکتا جبلی

 

 

بازنشر در