ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu

سایه ها در مزرعه!

 

پروژه: Shadows born in good farming

سایه ها در مزرعه!

آژانس خلاقیت: GORDOST

نوع: تجاری

سفارش دهنده: “The restaurant” Gryadka

کشور: روسیه

نوع کالا: گوشت و مرغ

نوع چاپ: Digital printing

چالش:

رستوران “Gryadka” تصمیم به راه اندازی سیستم تحویل درب منزل محصولات ارگانیک  را راه اندازی کرد. هدف طراحی و خلق بسته بندی ای بود که  متناسب با محصولات ارگانیک و کشاورزی طبیعی باشد.

ایده:

این بسته بندی ها برای قرار گرفتن در کنار سایر برندهای معتبر محصولات متعدد گوشت و مرغ خلق گردید. در طراحی آنها تلاش شد تا تمایز و اصالت محصول به نمایش گذاشته شود. دیزاین این بسته بندی ها، نشان دهنده تلاش کشاورزانی است که با زحمت از دام و طیور مراقبت می کنند و این می توانند نشانی از کیفیت مطلوب محصول باشد.

شرایط:

ایده اصلی دیزاین این بسته بندی ها،‌به واسطه متمایز بودن از آنچه که در بازار وجود داشت، توانست توجه مخاطب را به خود جلب کند. در واقع و بر خلاف سایر بسته بندی های موجود در بازار ،‌ به جای استفاده از تصویر کالا (‌گوشت و مرغ و ... )‌ دست کشاورزی را در حال ساختن سایه آن حیوان نشان می دهد. دستان زحمت کشی که نشان از زحمات زیادی است که کشاورزان برای تولید این محصول صرف کرده اند!

طراحی با مداد،‌شیوه درج تاریخ تولید و انقضا،‌گواهی است بر متمایز بودن این محصولات. همچنین استفاده از تصویر دست خود استعاره ای است به پرورش حیوانات.

در سمت دیگر بسته بندی علاوه بر ترسیم تصویری از نقشه مزرعه برای نشان دادن میزان وفاداری به محصول،‌تصویر کشاورزی را قرار دادیم که در مورد ارزش رندگی و اصول کار خود صحبت می کند.

 

ترجمه شده از وب سایت: www.packagingoftheworld.com

ترجمه:‌یکتا جبلی

بازنشر در