ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu

دومین نمایشگاه دوسالانه آثار طراحان بسته بندی کشور جمعه ۱۴ مهر افتتاح می‌شود.

دومین نمایشگاه دوسالانه آثار طراحان بسته بندی کشور جمعه ۱۴ مهر افتتاح می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی این رویداد  "دومین نمایشگاه دوسالانه‌ی آثار طراحان بسته بندی کشور" روز جمعه 14 مهرماه ساعت 1۷ در گالری استاد مرتضی ممیز خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد شد و آثار راه یافته به این نمایشگاه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت .

 همچنین در روز افتتاح بازدیدکنندگان می‌توانند از گزیده آثار Backbone Branding Studio نیز بازدید نمایند. دومین نمایشگاه دوسالانه، گزیده‌ای از اصل آثار این استودیو را که یکی از موفق‌ترین استودیوهای دیزاین، برندینگ و بسته بندی جهانیست را در بخش جنبی خود به نمایش خواهد گذاشت.

Backbone Branding Studio هفته‌ی گذشته برای چندمین بار مهترین جایزه بسته بندی سال جهان ( Pentawards 2017 را که این دوره در بارسلون اسپانیا برگزار شد) را ازآن خود کرد. این دوسالانه میزبان 5 نفر از طراحان ارشد و اعضای این استودیو می باشد.

نمایندگان، موسس و مدیر هنری Backbone Branding Studio درمراسم اهدای جوایز و معرفی برگزیدگان این رویداد (جمعه ۲۱ مهرماه ساعت ۱۸) که در حقیقت مفصل ترین برنامه این دوسالانه خواهد بود، حضور یافته و سخنرانی خواهند داشت.

همچنین روز برگزاری ورکشاپ، نحوه حضور در آن، جزئیات نمایشگاه و گزارش کامل داوری آثار در خبرهای بعدی به اطلاع خواهد رسید. همچنین می‌توانید جزئیات و آمار شرکت کنندگان و سایر نکات مربوط به این دوره ی دوسالانه را ضمن اینکه در گزارش کامل نشست خبری ملاحظه فرمائید.

بر روی بخش خبر وب سایت و کانال تلگرام بسته‌ها همراه ما باشید.

بازنشر در