ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu
محسن کریمی
طراحی شده توسط:

محسن کریمی

عنوان اثر: بسته بندی خلاق زعفران ایرانی
دسته: چاشنی ها، سس و ادویه جات
سال طراحی: 1396
بخش آثار حرفه ای
تماس با طراح
امتیاز دادن به این اثر:

بسته بندی خلاق زعفران ایرانی

خلاقیت در طراحی بسته بندی زعفران ایران : استفاده از هویت بصری اصیل ایرانی همراه با تلفیق سادگی امروزی . برای هماهنگ کردن محصول با ساختار بسته بندی، از طراحی کاراکتر وتصویر سازی استفاده شد و شخصیت های مورد نظر برای هر بسته ( هر وزن )‌طراحی شد. باتوجه به مقدار وزن و مقدار فضای مورد نیاز هر وزن به پنجره ای برای نشان دادن زعفران، ایده بر روی آن قسمت از طرح تصویر سازی اتود خورد تا بتوان کاراکتر را با محصول هماهنگ کرد. استفاده از کمترین اطلاعات و بیشترین بازده بر روی بسته، جهت جذابیت و ساده سازی برای مخاطب و مصرف کننده مورد توجه بوده است. در این بسته بندی تمام کلیشه های مرسوم بسته بندی زعفران چه در سایز، چه در قطع و چه در نوع ساختار طراحی تغییر داده شد . مشخص بون محصول از مهمترین خواسته کارفرما بوده و تاثیر مهمی بر انتخاب مشتری جهت اطمینان از کیفیت محصول (‌زعفران ) را ایجاد می کند. خواسته کارفرما طراحی یک بسته اقتصادی است(‌از جهت هزینه های تولید ) و لوکس از جهت تمایز با رقبا بوده است . خلاقیت در طراحی جعبه مادر زعفران : تغییر اساسی دیگر این بسته بندی، نوع نمایش دادن آن در فروشگاه ها می باشد. طبق روال مرسوم در بازار، تمام بسته های زعفران بر روی یک کارتکس زعفران بصورت پرفراژ چیده شده و از یک بند آویز می شوند. اما در طراحی این جعبه این محصول، باکس طلقی برای هر محصول طراحی شد. روی باکس هیچ اطلاعاتی درج نشد تا گرافیک بسته خودنمایی کند. خلاقیت در نمایش باکس زعفران در فروشگاه ها : برای نمایش این محصول یک استند برای ۴ وزن اصلی مورد نظر کارفرما طراحی شد تا هر یک از باکس های طلقی روی آن قرار گرفته و به راحتی در تمام فروشگاه ها و در قفسه نصب و نمایش داده شوند. این کار باعث نظم در چیدمان محصول و سهلوت در استفاده برای فروشنده و جذابیت برای مخاطب شده است.

6816 بازدید 8 نظر
بازنشر در
نظرات (8)
وحید دیبا | ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
با درود فراوان
در دنیای امروز تجارت، بسته بندی یک محصول قطعا حرف اول را می‌زند و بسته بندی فوق دارای زیبایی ، گیرایی بصری و خلاقیت می‌باشد.
بسیار عالی با تشکر از آقای کریمی و شرکت به‌آفرین


نجاران | ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۳
چقدر این بسته بندی زیبا و صحیحه. همه چیز به جا و درنهایت سلیقه است. درود

reza larni | ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۳
کار خاص و شیکی هستش - واقعا خلاقانه است .
عالی

سحر کریمی | ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۴
بسیار زیبا و خلاق????????

مسعود ژست | ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶
زیباترین بسته بندی زعفران که تا به حال دیدم واقعا فوق العدس ادم دلش نمیاد مصرفش کنه انقدر زیباست

آریا واحدی | ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
یه نمونه خوب از Persian Designs..
فضاسازی انجام شده توسط طراح در این قالب(زعفران ایرانی) انعکاس آئین‌ها و باورهای مردم ایران است..
در نهایت هرچند از لحاظ بصعری لذت بردم و اثر خوبیه..
بنظرم میشه از لحاظ ترکیب بندی بهتر بشه

مهتاب | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
واقعا از دیدن این بسته بندی لذت بردم و میشه گفت متفاوت ترین و خلاقانه ترین بسته بندی هستش که برای زعفرون طراحی شده چه از لحاظ طراحی کاراکتر و از لحاظ ترکیب بندی و رنگ آمیزی ونقش و نقوش ایرانی بسیار حرفه ای عمل شده .
خسته نباشید میگم به طراح عزیز

رامتین بهفروزی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
خلاقیت در طراحی بسته بندی بنظرم یکی از مهمترین موارد در فروش یک محصول علاوه بر کیفیت خود محصول را ایفا میکنه همان طور که در محصولات خوب در دنیا به چشم میخورد که روی بسته بندی و نوع ارائه آن به مشتری فکر میشود و در نتیجه شما به بهترین نحو این محصول را برای فروش آماده کردین تا در ذهن نوع شکل و رنگ بندی بماند که تا بحال در تمامی شرکت های تولیدی زعفران به چشم نخورده.
مدیریت دنیای بیزینس همیشه گفته اولین باش و مهم نیست بهترین باشین الان مدیران بی تجربه و کوتاه فکر چنین نظری را دارند اما الان وقت بهترین بودنه مهم نیست اولین باشی همان طور که در دنیای صنعت کمپانی هایی را میبینیم که اولین بودن اما از بین رفتن
بازهم از فکر خلاق شما سپاس گذاریم و منتظر ایده های جدید هستیم

ارسال نظر