ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu
امیر آرام
طراحی شده توسط:

امیر آرام

عنوان اثر: شیرینی حاجی بادام
دسته: شیرینی جات و کوکی ها
سال طراحی: 1396
بخش آثار حرفه ای
تماس با طراح
امتیاز دادن به این اثر:

شیرینی حاجی بادام

برند شیر رضا در شهر یزد با مدیریت قوی در راستای تولید محصولات متنوع و جدید، همیشه خواستار ایدهای خاص و متفاوت برای بازار داخلی و به خصوص بازار خارجی بوده است. شرکت شیررضا با در نظر گرفتن قدمت و تاریخ شهر یزد، نیم نگاهی هم به مدرن بودن طرح های خود داشته است. درخواست مشتری مبنی بر2 طرح با یک یونیفرم بود، در هر دو طرح باید از عکس محصول استفاده میشود(یکی با ظرف و دیگری بدون ظرف)، نام محصول واضح دیده شود به دو زبان بر روی محصول ( که به دلیل صادراتی بودن اجازه مانور روی نوشتار انگلیسی رو داشتم)، از تصویر شهر یزد حتما استفاده شود. در همین راستا ایده تصویر سازی خطی ازبادگیرهای شهر یزد برای اصالت محصولات به صورت محو در پس زمینه اجرا شد، با تایپوگرافی کلمه حاجی در نقطه طلایی محصول یونیفرم شکل گرفته و عکس محصول در ظرف تصویر سازی شده برای یک طرح و در طرح دیگر به صورت پترن انجام شد. برای بهتر دیده شدن محصول و یونیفرم از زمینه تیره استفاده شده است. طرح بروی مقوای 180 گرم پشت طوسی با روکش ورنی مات بر روی کارتن سینگل چاپ شده است. قالب این طرح قالب لولایی میباشد.

1191 بازدید نظر دهید
بازنشر در
ارسال نظر
503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 503 Service Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.