ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu
محسن زینلی
طراحی شده توسط:

محسن زینلی

عنوان اثر: نوشیدنی میوه مخلوط
دسته: غذایی
سال طراحی: 1398
بخش آثار منتشر نشده
تماس با طراح
امتیاز دادن به این اثر:

نوشیدنی میوه مخلوط

نوشیدنی بخش بزرگی از معاشرت در طول قرن ها بوده است . نوشیدنی مخلوط یا نوشیدنی ترکیبی ، نوشیدنی است که در آن دو یا چند مواد تشکیل دهنده با هم مخلوط شده اند . بخش اصلی در این نوشیدنی ، میوه می باشد که از میوه های استوایی تشکیل شده است . آب مهم ترین ماده ی سازنده در تمام نوشیدنی ها و ماده اصلی در بیشتر آنهاست . روند استخراج آب میوه ها و سبزیجات می تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد . تزریق فرایند استخراج طعم دهنده ها از مواد گیاهی است که اجازه می دهد مواد در آب معلق شوند . این فرایند در تولید انواع نوشیدنی ها استفاده می شود . در طراحی این بسته بندی از نوع ساختاری استفاده شده است که نسبت به سایر محصولات موجود در نگاه اول تمایز را برای مشتری القا کند . در طراحی پترن و الگو این بسته بندی سعی شده است که ایده و خلاقیت در اولویت قرارگیرند ، زیرا در بازاری که همه در حال رقابت هستند ، باید محصول برای فروش بیشتر به نوع خلاقانه ای نظر مخاطبان خود را جذب نماید . با استفاده از رنگ های موجود در میوه و به هم زدگی آن با توجه به اینکه نوع نوشیدنی مخلوط است ، نوعی پترن طراحی شده است و در نمای کلی بسته بندی از آن استفاده شده است . برای اینکه مخاطبان نوشیدنی می توانند سنین مختلف باشند ، المانی مورد استفاده قرار گرفت تا به راحتی مخاطبان نوع محصول را تشخیص دهد . درب طلایی و متن های برجسته که به شکل نقرگون و طلاکوب استفاده شده اند ، حس خاص ، لوکس و اطمینان را ایجاد می کند و تصویری که بتواند حس چند طعمی و فرایند مخلوط شدن را نشان بدهد .

856 بازدید نظر دهید
بازنشر در
ارسال نظر
503 Service Unavailable

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 503 Service Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.