ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu
استودیو دیزاین والروس
طراحی شده توسط:

استودیو دیزاین والروس

عنوان اثر: ادویه‌‌های گمبرون
همکاران: مدیر خلاقیت: متین میرزایی
دسته: چاشنی ها، سس و ادویه جات
سال طراحی: 1398
بخش آثار حرفه ای
تماس با طراح
امتیاز دادن به این اثر:

ادویه‌‌های گمبرون

ادویه‌ها عطر و طعم بی‌نظیری را به انواع غذا می‌دهند. این چاشنی‌های شگفت‌انگیز از سال‌های بسیار دور مورد توجه بشر قرار داشتند و دارای تاریخ و داستان‌های متعددی هستند. چیزی که ادویه‌های هر برندی را با دیگری متمایز می‌کند، انتخاب نوع ادویه و فرمول جادویی ترکیب کردن آنها با‌هم است. در کشور ما ادویه‌های جنوب دارای معروفیت و محبوبیت خاصی هستند. گمبرون یک شرکت عرضه کننده‌ی ادویه‌های منحصر به فرد با ترکیب‌های متفاوت در جنوب ایران است.


چالش اصلی این پروژه، هویت بخشی ثمربخش به برند گمبرون و متمایز کردن آن در میان دیگر ادویه‌های موجود در بازار بود. سفارش‌دهنده از ما می‌خواست تا اصالت این ادویه‌ها را به نحوی نشان‌دهیم که برای هر بازاری قابل درک و فهم باشد. ما نیاز به یک نشانه‌ی بصری قوی داشتیم و پس از جست‌وجو و مطالعه‌ی فراوان تصمیم گرفتیم تا از تصویر خانمی با پوشش مرسوم نواحی جنوب ایران استفاده کنیم که در حال سابیدن ادویه است. رنگ‌های استفاده شده در نشانه‌ی برند به خوبی گویای روحیه‌ی شاد جاری در مردم جنوب ایران است. در مرحله‌ی بعدی تلاش کردیم با نام‌گذاری منحصر به‌فرد ادویه‌های ترکیبی گمبرون با استفاده از واژه‌های محلی، جایگاه این ادویه‌ها را در ذهن مصرف‌کننده بازتعریف کنیم. 


در مرحله‌ی بعدی با اچیدمان المان‌های بصری مختص مناطق جنوبی ایران و توجه به جزئیات، لیبل‌ها را به گونه‌ای طراحی کردیم که چشم بیننده را به خودش جلب کرده و در کمترین زمان بتواند حال و هوای جنوب  و تجربه‌ی سفر و طعم خاص غذاهای جنوبی را در ذهن بیننده تداعی کند.

820 بازدید 1 نظر
بازنشر در
نظرات (1)
محبوبه | ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۸
یاد غذاهای جنوبی افتادم

ارسال نظر