ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu
این پک
طراحی شده توسط:

این پک

عنوان اثر: طراحی لیبل عسل هانیلی
همکاران: آزاده مومنی ثانی
دسته: غذایی
سال طراحی: 1398
بخش آثار حرفه ای
تماس با طراح
امتیاز دادن به این اثر:

طراحی لیبل عسل هانیلی

طراحی و پیاده سازی بسته بندی همواره یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند قدرت و فروش یک محصول را به میزان زیادی افزایش دهد، شرکت بسته بندی سلام گرافیک با سابقه طولانی در زمینه طراحی انواع بسته بندی در این بسته بندی سعی کرده است که تمام همت و تلاش خود را برای پیاده سازی یک بسته بندی عالی و مناسب انجام دهد. طراحی بسته بندی عسل از جمله کارهای مهمی است که باید برای افزایش فروش این محصول انجام دهید. امروزه به دلیل وسعت بازار رقابتی میان تولیدکنندگان و شرکت‌های مختلف، کارفرمایان و مدیران کسب و کارها به دنبال بهترین روش‌ها برای افزایش فروش خود و پیروزی در این رقابت هستند. یکی از موارد بسیار مهمی که می‌تواند تاثیر زیادی بر میزان فروش محصولات داشته باشد بسته بندی خلاقانه است. ممکن است در ابتدا تصور کنید که بسته بندی محصولات تنها برای حفظ محصول بوده و اهمیت چندانی نخواهد داشت. این در حالی است که تجربه ثابت کرده است که بسته بندی محصولات می‌تواند به صورت مستقیم بر میزان فروش آن‌ها تاثیر داشته باشد. هر اندازه بسته بندی محصولات جذاب‌تر و زیباتر باشد، توجه افراد بیش‌تری جلب شده و فروش محصول افزایش خواهد داشت. اگر اقدام به دریافت نمونه قرارداد طراحی بسته بندی عسل کنید، می‌توانید اطلاعات بیشتری بدست آورید. در طراحی بسته بندی عسل آن چه که بیش از همه مورد توجه و اهمیت است، نشان دادن کیفیت عسل است. در این بسته بندی سعی شده است با استفاده از المان‌های بصری طبیعی؛ کیفیت محصول عسل به مخاطب القا شود. در طراحی بسته بندی عسل به دلیل صادارتی بودن این بسته بندی سعی شده است با استفاده از رنگ‌های لوکس و لاکچری حس کیفیت عالی و صادراتی بودن محصول در کنار طبیعی بودن محصول به مخاطب القا شود. دوستان و همراهان گرامی وب سایت بسته ها خوشحال میشیم نظرتون رو در رابطه با نمونه کار بسته بندی طراحی شده توسط شرکت بسته بندی مون ارائه بدین.

797 بازدید 6 نظر
بازنشر در
نظرات (6)
ماهان | ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
استفاده از رنگ کلاسیک مشکی داخل این طراحی، با رنگ عسل هارمونی خیلی قشنگی ایجاد کرده. خسته نباشید????????????

مژده حقیقی | ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
طراحی جذابی هست برای بسته بندی عسل؛ به نظر میرسه که طراحی بیشتر بر جنبه صادراتی بودن لیبل توجه داشته. اگر بیشتر حس طبیعی بودن رو القا کنه جذاب تر هم میشه. در هر حال عالیه خسته نباشید.

هیژان سلطانی | ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
این بسته بندی واقعا متفاوت و جالب بود، خیلی جذاب و رنگ بندی عالی
خسته نباشید❤

فاطیما وطن دوست | ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۱
رنگ مشکی در کنار رنگ عسل زیبایی جذابی به این اثر بخشیده????????احسنت به این همه ذوق و سلیقه

ناشناس | ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱
عالی و بی نظیر????

فاطیما وطن دوست | ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۸
ترکیب رنگی جالبی استفاده شده و خیلی به چشم میاد این تیم همیشه طراحی های چشم نوازی رو ارائه میده که از همین جا خسته نباشید میگم بهشون

ارسال نظر