ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران | بسته ها

ویـترین نـمایش آثــار طــراحان بستـه‌بنـــدی ایــــران

Share your work and let others know about your abilities!
Menu
این پک
طراحی شده توسط:

این پک

عنوان اثر: طراحی بسته بندی زعفران پاکتی زرریز
همکاران: آزاده مومنی ثانی
دسته: چاشنی ها، سس و ادویه جات
سال طراحی: 1398
بخش آثار حرفه ای
تماس با طراح
امتیاز دادن به این اثر:

طراحی بسته بندی زعفران پاکتی زرریز

طراحی بسته بندی زعفران شامل موارد مختلفی می‌شود استفاده از رنگ مناسب، نوع طراحی خاص و همچنین توجه داشته به ظریف کاری‌های بسته بندی می‌تواند بسته بندی زعفران را به میزان قابل قبولی مورد تایید تمامی مخاطبان قرار دهد. در طراحی بسته بندی زعفران زر ریز که با هدف ساخت طراحی بسته بندی زعفران خارجی طراحی و تولید شده است سعی شده است که تمام موارد فنی و اصولی در ساخت بسته بندی زعفران خارجی رعایت شود. یکی از این موارد استفاده از تکنیک بیرون زدگی لوگوی محصول است که باعث افزایش جذابیت بسته بندی در نگاه اول برای مخاطب می‌شود. رنگ مشکی برای ساخت بسته بندی زعفران انتخاب شده است که این کار باعث لوکس بودن کار در نگاه مخاطب و خریدار می‌شود. وجود رگه‌های طلایی رنگ نشان از با ارزش بودن محصول یعنی همان زعفران است. طراحی این بسته بندی توسط استودیو طراحی بسته بندی این پک انجام شده است. مجتبی ملاکی و خانم آزاده مومنی ثانی این کار زیبا را طراحی و پیاده سازی کرده‌اند. خوشحال می‌شویم نظارت اساتید و دوستان فعال در حوزه بسته بندی را راجب این محصول بدانیم.

1513 بازدید 5 نظر
بازنشر در
نظرات (5)
مهسا | ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۸
چه طراحی شیکی! استفاده از ترکیب رنگی مشکی و قرمز واقعا یکی از جذاب ترین ترکیب های دنیاست. واقعا خسته نباشید میگم به این همه ذوق و سلیقه. موفق باشین????????

فاطیما وطن دوست | ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۰
زعفران یکی از محصولات صادراتی ایران به کلیه نقاط جهان هست پس داشتن یک بسته بندی مناسب برای این طلای سرخ یکی از موارد مهم حساب می شود. این طرح علاوه بر زیبایی بسته بندی به علت کم حجم بودن مناسب موارد صادراتی نیز هست. بسیار عالی و موفق باشید.

زهرا مقیمی | ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۲
چقدر طراحی های زیبایی، به جناب ملاکی و خانم مومنی برای این طراحی بسته بندی زیبا خسته نباشید میگم. زعفران یکی از محصولات صادراتی ارزشمند ایرانه؛ ای کاش تولید کنندگان به طراحی بسته بندی زعفران بیشتر دقت کنند.

غزاله حقیقی | ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۶
یکی از مهم ترین فاکتورها در طراحی بسته بندی جذاب و حرفه ای استفاده از رنگ های مناسب است، البته ممکن است بعضی از طراحان ریسک نکنند و از رنگ هایی که تا به حال جواب گرفته اند استفاده کنند.
نمونه طراحی بسته بندی زعفرانی که گذاشتید نشون دهنده خلاقیت و ایده پردازی نوآورانه طراح است که با انتخاب رنگی کاملا متفاوت طرحی جذاب و پرکشش را ارائه داده است. ممنون از شما برای این مقاله جامع و کامل????????

sahar | ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۵
با رنگایی که به کار بردین خیلی جذاب کنتراست رنگیشو به رخ کشیدین.چشمو خیره میکنه ایول????????

ارسال نظر